سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

160 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه برای بیماران سخت‌درمان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از 160 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه برای بیماران سخت‌درمان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید شاکری ‌صفت، مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به برگزاری یکصد و سی و هشتمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اشاره کرد وافزود: این جلسه با حضور اعضای شورای مددکاری و جمعی از مهمانان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آقای سماواتیان استاد دانشگاه و آقای عباسی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی و حجت‌الاسلام ثروتی استاد حوزه و دانشگاه در این جلسه حضور داشتند وخاطر نشان کرد:‌ در این جلسه 10 پرونده جدید بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه هشت پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و 2 پرونده از سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت،افزود: در این جلسه تصمیم بر این گرفته شد 100 میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران صورت گیرد.

شاکری با اشاره به اینکه 280 میلیون ریال در این جلسه مساعدت شد، تصریح کرد: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و در معرض ناامنی غذایی هستند که نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

وی با بیان اینکه 160 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه برای بیماران سخت‌درمان در این جلسه تخصیص داده شد،گفت: 20 میلیون ریال از سایر مراکز برای آنها تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در پایان ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0109546224004 و یا شماره کارت 6037991199528096 مجمع واریز کنند.

انتهای پیام/ب

مساعدت‌ 280 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.