سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با برلیانس در قم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت:طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با خودروی برلیانس H230 در قم در حال اجرا است.

عزتی ،مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با توجه  به آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در استان گفت:در این طرح تاکسی‌های فرسوده با خودروی برلیانس H230 تعویض می شود.

وی با اعلام قیمت43 میلیون و 532 هزار و 200 تومانی خودروهای برلیانس افزود: شرکت سایپا برای فروش این تاکسی ها پنج  وام 28 میلیونی و سود 18 درصد، 25 میلیونی و سود 16 درصد،20 میلیونی و سود 16 درصد، 15 میلیونی و سود 10 درصد و 15 میلیونی بدون سود با باز پرداخت یک ساله در نظر گرفته است.

 عزتی نرخ خودروی اسقاطی را 5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:دارندگان تاکسی های فرسوده در زمان  ثبت نام 5 میلیون تومان ودیعه و ما بقی را در زمان تحویل خودرو پرداخت می کنند و ظرف 45 روز خودرو برلیانس به متقاضیان واگذار می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این که در حال حاضر هزار و 400 تاکسی فرسوده نوسازی شده است گفت: خودروهای مدل 86 و پایین تر در این طرح قرار می گیرند.

 متقاضیان دریافت این تاکسی برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه‌ توسعه ناوگان تاکسیرانی و  یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

تعویض خودروهای فرسوده در قم با خودروی برلیانس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.