سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزافه‌گویی دوباره نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد بسیاری از کشور‌های منطقه از دونالد ترامپ بابت خروج از برجام قدردانی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز آو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه) درجریان نشستی در پایگاه هوایی «تل نوف» واقع در مرکز سرزمین‌های اشغالی مدعی شد که بسیاری از کشورهای منطقه همراه با اسرائیل از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، بابت خروج از برجام قدردانی کردند.

بنیامین نتانیاهو در این سخنرانی به برجسته کردن نقش تل آویو در تقابل با ایران پرداخت و در ادامه یاوه گویی‌های خود گفت: «ما به ایران اجازه ساخت پایگاه‌های نظامی در سوریه را نمی دهیم. ما به ایران اجازه توسعه جنگ‌افزارهای اتمی را نمی‌دهیم!».

همچنین به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست، نتانیاهو روز گذشته در جریان مراسمی در وزارت خارجه اسرائیل که به مناسبت افتتاح سفارت پاراگوئه در قدس اشغالی برگزار شده بود و هوراسیو کارتس، رئیس جمهور پاراگوئه نیز در آن حضور داشت، بار دیگر راهبرد سیاسی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در قبال ایران را ستود. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، روز دوشنبه راهبرد جدید این کشور در قبال ایران را اعلام و شروط دوازده گانه واشنگتن برای امضای توافق هسته ای جدید را ارائه کرد.

نتانیاهو افزود ترامپ سیاست (آمریکا) را به طور اساسی نه تنها در قبال قدس اشغالی، بلکه در قبال ایران نیز تغییر داده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با تمجید از یاوه گویی های پمپئو درخصوص وضع تحریم های شدید علیه کشورمان، عدم غنی سازی اورانیوم توسط تهران و اینکه ایران باید نیروهایش را از سوریه خارج کند، مدعی شد: ما معتقدیم این سیاست، راهبرد درستی است. ما معتقدیم این تنها راهبردی است که می تواند امنیت خاورمیانه را تأمین کد و صلح برای منطقه به ارمغان بیاورد!
انتهای پیام/

گزافه‌گویی نتانیاهو درباره حمایت کشورهای خاورمیانه از خروج آمریکا از برجام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.