سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: دربی سوپرجام خارج از ایران برگزار نمی‌شود/ پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکن جدید مشکلی ندارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی‌های داخلی را خارج از کشور برگزار نمی‌کنیم و سوپرجام هم در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی درباره برگزاری نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با مسئولان سازمان لیگ بیان کرد: از مربیانی که با حضور در این نشست نقطه نظراتشان را اعلام کردند، تشکر می کنم. سومین سالی است که سازمان لیگ نشست آسیب شناسی و هم اندیشی را برگزار می کند و به احتمال فراوان چنین نشستی در روزهای آتی برای لیگ دسته اول هم انجام می شود. شک نکنید از نقطه نظرات مربیان برای بهبود وضعیت لیگ و پیشرفت فوتبال ایران صحبت می کنیم.

او ادامه داد: سازمان لیگ در کنار مربیان و بازیکنان است و مقابل آنها نیست. امیدوارم با جمع بندی این جلسه فصل آینده لیگ را بهتر برگزار می کنیم.

فتاحی درباره نواقص رقابت های لیگ برتر از دید سازمان لیگ اظهار داشت: امکانات سخت افزاری ما ضعیف است و رفع این مشکل تنها دست فدراسیون و باشگاه ها نیست بلکه همه باید کمک کنند. تمام ورزشگاه های کشورهای همسایه ایران استاندارد است اما تنها ورزشگاه مدرن ما، استادیوم امام رضا(ع) مشهد است. البته ورزشگاه اختصاصی فولاد هم در فصل آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد. سایر ورزشگاه ها پیر هستند و تنها با رعایت برخی موارد از سوی مردم می توانیم در آنها بازی برگزار کنیم. مردم حق دارند در ورزشگاه های سرپوشیده ای که امکاناتش کامل است بازی ها را ببینند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمزمه هایی که درمورد انصراف پرسپولیس از بازی سوپرجام شنیده می شود، گفت: سه سال است بازی سوپرلیگ که مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است در تقویم مسابقات ما قرار دارد. بعید می دانم پرسپولیس چنین کاری انجام دهد اما اگر انصراف دهد، طبق قانون با باشگاه پرسپولیس برخورد کرده و جرائمی را برای این باشگاه درنظر می گیریم.

فتاحی درمورد احتمال برگزاری بازی سوپرجام در خارج از ایران بیان کرد: امکان ندارد بازی های داخلی خود را در خارج از کشور برگزار کنیم. این دربی هم مانند سایر شهرآوردها در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

او درباره زمان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: قرعه کشی لیگ هجدهم 10 خرداد برگزار می شود. امسال تصمیم گرفتیم 2 ماه زودتر از آغاز لیگ، قرعه کشی را برگزار کنیم تا تیم ها راحت تر برنامه ریزی کنند. تاریخ شروع مسابقات و سوپرجام هم به ترتیب 4 مرداد و 29 تیر است. تاریخ نقل و انتقالات هم از 23 خرداد تا 12 شهریور است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد آخرین وضعیت محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات بیان کرد: باشگاه پرسپولیس مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید ندارد اما تا زمانیکه پنجره نقل و انتقالاتش باز نشود، نمی تواند این قراردادها را ثبت کند. طبیعی است زمانیکه قرارداد بازیکنان هم ثبت نشود امکان صدور کارت بازی برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات سعید فتاحی درباره نشست مربیان لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.