سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا امشب؛

شرایط جایگاه‌های سوخت شیراز به حالت عادی باز می‌گردد

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی فارس از برطرف شدن مشکل کمبود سوخت جایگاه‌های بنزین در استان و در سطح شهر شیراز تا پایان امشب خبر داد.

امیر بنی کریمی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به پیش بینی‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با برگزاری جلسات متعدد با مقامات و مسئولان استانی در جریان بودیم که رانندگان و کامیون دار‌ها خواسته‌ها و مطالباتی را دارند، به همین دلیل جلساتی را برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح امروز دوم خرداد ماه فعالیت سوخت رسانی در شرایط عادی از سر گرفته شده و تا کنون ۳۰ تانکر بارگیری شده و ۵۰ نفتکش دیگر هم در حال نوبت و بارگیری هستند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم از پیش اندیشیده شده بود و در روز ۳۱ اردیبهشت معادل دو برابر نیاز جایگاه‌های سوخت شیراز توزیع شد و ذخیره سازی صورت گرفت و سهمیه دیروز هم توزیع شد.

بنی کریمی از مردم و شهروندان خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و تاکید کرد: از مراجعات مکرر برای سوختگیری خودداری و به اندازه نیاز سوخت خریداری کنند تا شرایط جایگاه‌ها به صورت ایمن و به حالت عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/ن

وضعیت شرایط سوختگیری در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.