سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنی را تسلیت گفت

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی رحلت روحانی فداکار و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه 2 اردیبهشت درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ،   پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت روحانی فداکار و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی (ره) نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه موجب تأسف و تألم گردید.

نقش آفرینی های جهادی و انقلابی آن عالم شجاع و مردمی در کوران نهضت اسلامی و سپس در حیات چهل ساله انقلاب اسلامی در ترویج معارف دینی و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و بسط تفکر و بصیرت انقلابی و مجاهدت های مثال زدنی آن شخصیت ارجمند در مبارزه با رژیم پهلوی و نیز ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام و ملت ایران برای همیشه در حافظه تاریخی مردم شریف و شهید پرور آذربایجان غربی ماندگار و یادآوری آن به ویژه برای نسل جوان امروز منشا بیداری و انقلابی گری ولایت محور خواهد بود.

اینجانب، این فقدان جانسوز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، روحانیت معظم، بیت مکرم و آحاد مردم مجاهد پرور و غیور آذربایجان غربی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان و دوستداران گرامی وی صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عبدالله حاجی صادقی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.