سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۶ برنامه به مناسبت آزادی خرمشهر درآذربایجان شرقی

۳۶ برنامه به مناسبت آزادی خرمشهر درآذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار جعفری دبیر ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان شرقی گفت: این ستاد در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ۳۶ برنامه متنوع در استان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به تقارن سوم خرداد با ماه مبارک رمضان، افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی برای گرامیداشت این روز تاریخی پیش بینی شده که با نهایت توان توسط ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، همایش فاتحان خرمشهر و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، سخنرانی فرماندهان و فاتحان خرمشهر قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های مختلف از صدا وسیما، برگزاری شب شعر مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی کارگاه‌های ادبی، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه‌های عکس ویژه سوم خرداد از جمله این برنامه هاست.

جعفری با بیان اینکه شعار محوری امسال برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر ما توانستیم است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات الی بیت المقدس و با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار کرد: فتح خرمشهر در تاریخ ایران اسلامی، نقطه عطف و برگ زرینی بود که باید این روز به نحو احسن گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: همایش فاتحان خرمشهر روز سوم خرداد همان روز از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود و پس از آن مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای این گلزار انجام خواهد شد.

جعفری از عموم امت شهید پرور و ولایت مدار آذربایجان شرقی به خصوص جوانان و نوجوانان خواست تا با حضور خود در برنامه‌های سوم خرداد بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام، تجدید بیعت و همواره گوش به فرمان منویات مقام عظمای ولایت باشند. 

 

انتهای پیام/ش

عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.