سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه؛

کمک های مردمی به حساب زلزله زدگان کرمانشاه واریز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:بیش از شصد میلیارد تومان کمک های مردمی در قالب‌های مختلف به حساب خانوارهای زلزله زده واریز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود 69 میلیارد تومان میان خانوارهای زلزله زده کرمانشاه توزیع شده که پنج میلیارد تومان آن توسط خود جمعیت هلال احمر کمک شده است.

وی گفت: پیش از عید امسال مبلغ عیدی 300 هزار تومانی به حساب بیش از 29 هزار خانوار صاحب واحدهای تخریبی نوع یک و دو که مبلغی معادل هشت میلیارد و 700 میلیون تومان بود، واریز شد.

امیریان افزود: در ابتدای اردیبهشت ماه امسال مبلغ حدود 58 میلیارد و 390 میلیون تومان به حساب 29 هزار خانوار زلزله زده جهت خرید وسایل ضروری از جمله یخچال و کولر واریز شد.

وی گفت: قبل از عید امسال این تعداد حدود 35 هزار خانوار اعلام شد که بعد از پالایش، به رقم بیش از 29 هزار خانوار برای توزیع مبالغ عید و کمک هزینه خرید وسایل رسیدیم، اما در آخرین آمار اعلامی از سوی بنیاد مسکن تعداد این خانوارها بیش از 45 هزار خانوار اعلام شده که با آمار قبلی 10 هزار خانوار اختلاف دارد.

 

انتهای پیام/د

 

برگزاری جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جبارمرادی.چقدبوری
۲۳:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
درخواست.کمک.خواربار