سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث سه واحد خوابگاه جدید در دانشگاه کردستان

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان از احداث سه واحد خوابگاه جدید در این دانشگاه خبردادو گفت: از این تعداد یک واحد آن به پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران تعبیه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عثمان عزیزی معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به  اسکان  تمامی دانشجویان دختر و پسر غیرکردستانی پذیرش شده در دانشگاه کردستان، در ۱۶ خوابگاه دولتی دانشگاه ،گفت: سال گذشته تعداد ۱۱ خوابگاه غیردولتی برای اسکان دانشجویان دانشگاه کردستان تجهیز شده که سه واحد آن مورد تأیید قرار نگرفت و امسال نیز برای هشت واحد خوابگاه خودگردان غیردولتی دیگر مجوز صادر شد.
وی افزود: تعداد دو هزار و ۳۳۱ نفر دانشجوی دختر و یک‌هزار و ۷۶۳ دانشجوی پسر در خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه کردستان ساکن هستند.
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اعلام اینکه تعداد پنج خوابگاه دخترانه و سه خوابگاه پسرانه در مجموعه دانشگاه قرار دارد، خاطرنشان کرد: سه واحد خوابگاه جدید در دست ساخت است که از این تعداد، یک واحد برای پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران پیش بینی شده که تلاش می‌شود تاپایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی در خصوص اسکان ۱۶۰ دانشجوی غیرایرانی دانشگاه کردستان در خوابگاه یادآور شد: دانشجویان پسر در یک خوابگاه اختصاصی اسکان داده شده اند و دانشجویان دختر نیز در خوابگاه داخلی دانشگاه مستقر هستند.
انتهای پیام/م

اسکان ۱۶۰ دانشجوی غیرایرانی در خوابگاه دانشگاه کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.