سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطعام زائران و مجاوران آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در ماه مبارک رمضان

مدیر اجرایی حرم امامزاده محمد هلال بن علی (ع) روزانه به یک هزار نفراز زائران و مجاوران این آستان مقدس، افطاری داده می شود.

سید جواد تکیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان همه زائران و مجاورانی که نماز مغرب و عشاء را در حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) اقامه می‌کنند افطار را میهمان سفره حضرت هستند .

وی افزود: این مراسم از شب اول ماه مبارک رمضان با برگزاری سفره هزار نفری افطار در صحن امامزاده هلال بن علی (ع) آغاز شده است و تا آخر این ماه با برکت نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی حرم امامزاده محمد هلال بن علی (ع) با اشاره به اینکه هر شب به تعداد نمازگزاران حرم، افطاری ساده به همت بانیان خیر تهیه می‌شود، تاکید کرد: در شب‌های قدر و روز زیارتی امامزاده هلال بن علی در شب شهادت مولا امام علی (ع) نیز حدود ۲۰ هزار غذای نذری بین زائران و مجاوران حرم توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این ضیافت با هدف ترویج فرهنگ افطاری و اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن اجرا می‌شود‎.

تکیه اضافه کرد: هر روز ۱۰۰ نفر از خادمان افتخاری از ساعت ۱۸  تا ساعت 22 مشغول خدمت ‌رسانی در این سفره‌ هستند که فعالیت‌های مربوط به بسته‌بندی و تهیه افطاری را انجام می‌دهند.

وی گفت: علاوه بر اطعام زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، بسته فرهنگی و تبرکی حضرت نیز در بین زائران توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: رمضان ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.