سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان کرمان.

با گران فروشان کالا‌های ضروری مردم برخورد قاطع می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برخورد قاطع و قانونی با گران فروشان و احتکار کنندگان کالا‌های ضروری مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد عصر امروز در جلسه"بررسی وضعیت بازار و اتخاذ راه کار‌های مناسب، فوری و قاطع با احتکار وگران فروشی" که به صورت ویدئو کنفرانس با دادستان‌های عمومی وانقلاب سراسر استان برگزار شد، گفت: دادستان‌های سراسر استان با قاطعیت و جدیت و با همکاری نهاد‌های مسئول از جمله فرمانداری ها، سازمان تعزیرات، نیروی انتظامی، ادراه صنعت و معدن و تجارت و اصناف با اقتدار و محکم با سوء استفاده کنندگان از شرایط بازار برخورد قاطعانه و قانونی داشته باشند.

وی افزود: جای تاسف دارد که عده‌ای فرصت طلب در داخل با احتکار و گرانفروشی به دشمنان این ملت کمک می‌کنند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اظهار داشت: اصناف نقش عمده‌ای در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دارند و همواره در صحنه‌ها حضور داشته و با جان و مال خود از اهداف این انقلاب دفاع کرده اند.

وی بیان کرد: امروز جامعه جهانی با قداره بندی، چون رییس جمهور آمریکا مواجه است، که بی شرمانه و با نقض صریح قواعد حاکم بر روابط بین الملل و نادیده گرفتن مناسبات منطقه‌ای و جهانی با وقاحت تمام به عربده کشی و تهدید کشور‌ها و ملل مختلف مشغول است.

این مقام قضائی ادامه داد: بعضی کشور‌ها تسلیم این تهدیدات شده و با هیات حاکمه امریکا همراهی و همصدایی دارند و عده‌ای هم منفعلانه و غیر مسئولانه تحت عنوان صیانت از منافع ملی خودشان واکنش مناسبی نشان نمی‌دهند.

موحد افزود: امروز شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار قائل به ابتدائی‌ترین حق ملت ها، که حق دفاع در مقابل متهاجمان می‌باشد، نیست و می‌گویند مردم فلسطین و یمن نباید توان دفاع در مقابل متجاوزین را داشته باشند و جزء به تسلیم محض ملت‌ها به چیز دیگری راضی نمی‌شوند.

دادخداد سالاری نیز دراین جلسه اظهار داشت: باتوجه به دغدغه مردم در زمینه بالارفتن نامتعارف قیمت‌ها و عدم عرضه کالا‌های اساسی و ضروری مردم و جلوگیری از هرج مرج در بازار داستانی کرمان به بحث افزایش نامتعارف قیمت‌ها ورود پیدا کرده است.

این مقام قضائی اظهار داشت: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم، قطعاً دستگاه‌ها قضائی و اجرائی با کسانی که بخواهد از این شرایط سوء استفاده کنند، برخورد قانونی خواهند داشت.

وی بیان کرد: چنانچه مردم با افزایش نامتعارف قیمت‌ها در اصناف مواجه شدند، می‌توانند از طریق سازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین از طریق دستگاه قضائی پیگیر این مسئله شوند.

انتهای پیام/ح

برخورد قاطع با گران فروشی کالاهای ضروری درکرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.