سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدیان: جودو ورزش زود بازده نیست/ ادعایی برای کسب مدال در آسیا نداریم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: جودو ورزش زود بازده نیست و برای رسیدن به موفقیت نیاز به گذر زمان داریم.

لیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: رشته جودو ورزش زود بازدهی نیست و برای رسیدن به موفقیت نیاز به گذر زمان است. دنیا منتظر ما نمی‌ماند و هر لحظه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و باید با سرمایه گذاری و زماندهی مناسب فضا را برای کسب مدال در رقابت‌های برون مرزی آماده کنیم.

او ادامه داد: دنیا آقایی، فاطمه برمکی و مبینا عزیزی سه نماینده در بخش جودو بانوان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هستند، البته با حضور تیم‌های قدرتمندی مانند کره جنوبی، ژاپن و چین ادعایی برای کسب مدال آسیا نداریم و هدف اصلی ما ارائه عملکرد مناسب از سوی ورزشکاران است تا آن‌ها برای رقابت‌های آینده آماده شوند.

محمدیان درباره رقابت‌های لبنان عنوان کرد: رده پایه جودو در این مسابقات حاضر شد و نتایج قابل قبولی را هم بدست آوردیم و ملی پوشان ما محک خوبی خوردند و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را کسب کردند.

او تصریح کرد: با تصمیم درخشان رئیس فدراسیون سه بانوی جودوکار کشورمان که قرار است در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشند همراه با نیلا سرمربی تیم و تیم ملی مردان ۲۰ خرداد ماه به ژاپن سفر می‌کنند تا به مدت ۱۰ روز در مدرسه جودو این کشور درباره ورزش جودو تعلیم و تمرین ببینند.

نایب رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: خوشبختانه مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی از عملکرد بانوان ورزشکار ما راضی هستند و در حال حاضر از نظر تمرینات و نحوه مبارزه بانوان ما پیشرفت خوبی داشتند و آماده مسابقات مختلف هستند.

محمدیان در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه برنامه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد، عنوان کرد: گام اول فدراسیون عقد قرارداد یک ساله با نلیا سرمربی تیم بود و در صورتی که بتوانیم این قرارداد را تمدید کنیم از نظر کادر فنی به ثبات می‌رسیم که این تداوم به موفقیت تیم ملی کمک زیادی می‌کند.

او ادامه داد: ثبات مدیریتی باعث می‌شود برنامه‌های سرمربی تیم ملی به صورت مستمر اجرا شود و در یک بازه زمانی تیم ملی آماده مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو شود. امیدوارم بتوانیم این برنامه را عملی کنیم تا شاهد موفقیت همراه با آرامش تیم ملی باشیم.

محمدیان در خصوصنتیجه نگرفتن ملی پوشان جودو در مسابقات گفت: پیش از این ثبات در کادر فنی تیم ملی وجود نداشت و اردو‌ها با وقفه‌های طولانی برگزار می‌شد و ملی پوشان در تورنمنت‌های مختلف حضور داشتند و این موارد باعث شد تا آمادگی جودوکاران کاهش یابد و امیدواریم با روندی که در نظر گرفتیم بتوانیم سطح آمادگی ملی پوشان را ارتقا دهیم تا در مسابقات آینده جودوکاران ما از مدال آوران باشند.

نایب رئیس فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور و استعداد یابی را در تیرماه ال جاری برگزار کند که پشتوانه سازی تیم ملی را آغاز کنیم و نفرات با استعداد را به تیم ملی دعوت کنیم.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با اجرایی شدن برنامه‌های فدراسیون، تیم ملی در رقابت‌های آسیایی و جهانی روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره جودو بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.