سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان فعالیت واحد‌های نانوایی شهرستان فسا در ماه رمضان

زمان فعالیت واحد‌های نانوایی شهرستان فسا در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

کشاورز رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین نان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد از تعیین کشیک‌های نانوایی برای ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی اضافه کرد: ارزیابی و بازرسی مستمر از کیفیت نان تولید شده در شهرستان فسا در ماه مبارک رمضان به صورت جدی در زمینه‌هایی از جمله رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، رعایت ساعات پخت بر اساس لیست کشیک، رعایت کیفیت نان انجام می‌شود و در صورتی که نانوایان بتوانند رضایت کامل مردم را ایجاد کنند در پایان ماه مبارک رمضان از تعدادی از متصدیان نانوایی تجلیل خواهد شد.

رئیس کمسیون نظارت شهرستان فسا از ارجاع ۳ پرونده متخلف از نانوایان فسا هم خبر داد و افزود: در اجرای گشت‌های مشترک از نانوایان شهرستان فسا ۳ واحد نانوایی که به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی دارای مشکل بودند پرونده تخلف برای آن‌ها درج و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشاورز با اشاره به برنامه‌های آموزشی اتحادیه برای ارتقای سطح کیفی نان، گفت: در همین راستا جلسات تخصصی با ادارات مربوطه برای اجرای برگزاری کارگاه آموزشی در محیط خبازان نیز صورت گرفته که به زودی این طرح نیز در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی و شیفت بندی نانوایان برای ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و ادامه داد: طبق برنامه در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته تعداد ۱۳ واحد نانوایی در نقاط مختلف شهر در شیفت صبح از ساعت ۷ تا ۹ صبح اقدام به پخت نان می‌کنند و در نوبت ظهر و بعد از ظهر همه واحد‌ها بر اساس روال عادی اقدام به پخت می‌کنند.

مجید کشاورز گفت: با توجه به اینکه بیشتر نانوایان در ماه مبارک رمضان روزه‌دار هستند و شرایط سختی را دارند امیدواریم مردم همکاری لازم را با نانوایان داشته باشند و برای خرید نان در ساعات پایانی روز مراجعه نکنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.

انتهای پیام/ن

فعالیت واحد‌های نانوایی شهرستان فسا در ماه میهمانی خدا

برچسب ها: رمضان 97 ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالله زارع پور
۱۰:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
ناراضی بودن از مردم وقیمت وسایل نانوایی