سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران خبر داد

واگذاری حفاظت درختان به شهروندان در منطقه 9 شهرداری/ اجرایی نشدن مصوبه سال 94 شورای شهر

عضو شورای شهر تهران گفت: واگذاری حفاظت از درختان به شهروندان اقدام خلاقانه‌ای است که تاکنون در منطقه 9 انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور جلسه شورا با بیان اینکه باید بر اساس مصوبه سال 94 شورای شهر تهران، قیمت‌گذاری اماکن ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار گیرد تا برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به صورت یکپارچه انجام گیرد، اظهار کرد: متاسفانه هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 180 ورزشگاه زیر نظر سازمان ورزش هستند، گفت: این در حالی است 220 ورزشگاه در اختیار سازمان ورزش نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر در جهت اجرای این مصوبه اقدام شود.

میرلوحی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر از منطقه 9 در محله هوشیار و استاد معین بازدید داشتم، گفت: واگذاری حفاظت از درختان به کسبه منطقه از جمله اقدامات مناسب و خلاقانه‌ای است که در این منطقه انجام شده است. با این روش مردم نسبت به حفظ درختان منطقه حساسیت خواهند داشت و امیدوارم این اقدام در مناطق بیشتری رخ دهد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در خصوص خیابان شمشیری بررسی‌های لازم صورت گرفته است. در این زمینه با فهرست‌برداری نما،‌ ظاهر و تابلوها و لکه‌های شهری 288 مورد نقیصه به صورت همه جانبه شناسایی شد که رسیدگی به آن‌ها در دستور کار است و امیدوارم این اقدام در سایر مناطق نیز رخ دهد.

انتهای پیام/

180 ورزشگاه تهران تحت نظر وزارت ورزش هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.