سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح "بینات ۲۱" در خراسان جنوبی

ویژه برنامه قرآنی طرح "بینات ۲۱" در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سلمانی مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گفت: این طرح با موضوع تفسیر سوره قصص در مساجد، محافل قرآنی شاخص، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی استان آغاز شد.

وی  افزود: ترجمه، روخوانی و تفسیر سوره قصص به صورت یک دوره آموزشی در ماه رمضان برگزار می‌شود که هر سال از سوی سازمان تبلیغات کشور تفسیر یک سوره به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

سلمانی گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان افزود: طرح "بینات ۲۱" با موضوع ترجمه و تفسیر سوره مبارکه قصص در  ۴۶ ساعت شامل ۲۳ جلسه آموزش و یک جلسه آزمون برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی این طرح هستند، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باور‌های دینی، مصونیت قشر جوان از هجمه‌های فرهنگی دشمن، ترجمه مفاهیم، ترویج فرهنگ قران کریم در جامعه، انس مخاطبان با آموزه‌های فرامین قرآن و کمک به کاهش معضلات جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح بینات در سال‌های گذشته به همت سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع تفسیر سوره‌های مختلف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.  

وی افزود: ۷۷ مؤسسه قرآنی، ۴۳ خانه قرآن شهری  و ۱۷۰ خانه قرآن روستایی در خراسان جنوبی فعال هستند.

انتهای پیام/ ط آ

طرح "بینات ۲۱" در خراسان جنوبی آغاز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.