سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده روسیه از تجهیزات نظامی برای مقابله با حملات احتمالی در جام جهانی

روسیه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ قصد دارد برای جلوگیری از حملات احتمالی با پهپاد در محل برگزاری مسابقات، تجهیزات نظامی مستقر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه روسی RBK روز دوشنبه گزارش داد روسیه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ که این ماه آغاز می‌شود قصد دارد برای جلوگیری از حملات احتمالی با پهپاد در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات، تجهیزات نظامی مستقر کند.

تهدید تروریستی از نگرانی‌های اصلی مقامات روسیه است که از چند سال قبل در قفقاز شمالی با یک گروه تندرو مقابله می‌کنند.

روسیه از سپتامبر سال ۲۰۱۵ در حمایت از نیرو‌های سوری، در جنگ با گروه‌های تروریستی در این کشور حضور دارد.

بنا بر اعلام روزنامه روسی RBK، والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه ماه فوریه دستور داد واحد‌های مسئول ارسال اختلال‌های الکترونیکی نزدیک ۱۲ ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال مستقر شوند تا هرگونه پرواز پهپاد غیر ممکن شود.

بنا بر اعلام یک منبع ارتش روسیه این ابزار نظامی هنوز محرمانه است و فقط در اختیار دستگاه‌های امنیتی روسیه قرار دارد. دیگر ناظران اعلام کردند در سوریه و در شرق اوکراین که در آن ارتش روسیه با جدایی‌طلبان از این کشور، درگیر است، از این ابراز استفاده می‌شود.

روسیه ده‌ها منطقه پرواز ممنوع ایجاد کرده است که نه تنها ورزشگاه‌ها و ۱۱ شهر میزبان بلکه زمین‌های تمرین و هتل‌های محل اقامت ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی را نیز پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

روسیه در جام جهانی از تجهیزات نظامی برای حفظ امنیت بهره می‌برد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.