سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین خودرو سواری را بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: فرونشست ناگهانی زمین در بخشی از حیاط یک منزل مسکونی در مشهد موجب پدیدار شدن گودال و افتادن خودروی سواری در آن شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد حسن جعفری افزود: ساکنان این خانه صبح امروز از سامانه 125 درخواست کمک کردند که ازستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره 2 به محل حادثه در خیابان عنصری غربی روانه شدند.

وی گفت: با نشست زمین در قسمتی از حیاط منزل قدیمی، مساحتی حدود 3 متر مربع از موزائیک کف حیاط فروکش کرده و خرد شده بود و یک چرخ جلوی یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز درون گودال ایجاد شده افتاده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: نجاتگران با حضور در محل بی‌درنگ ضمن ایمن کردن محل حادثه با استفاده از ست هیدرولیک و الوار چینی و بهره گیری از مهارت و تجربیات خود اقدام به رهاسازی خودرو کردند که پس از تلاش موفق شدند خودرو را بدون وارد آمدن خسارت از گودال خارج کنند.

جعفری گفت: توسط ماموران اتش نشانی در اطراف محل حادثه نوار خطر کشیدند و ساکنین منزل تا اصلاح اساسی محل از عبور و مرور در قسمت‌های نوارکشی شده منع شدند و ماموران اتش نشانی پس از ارائه هشدار‌های لازم به ساکنین ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام//م. ن

فرونشست حیاط منزلی در مشهد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.