سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و شهدا در دفاع مقدس نیمه دوم امسال

اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه هماهنگی کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با موضوع اجلاسیه بانوان این کنگره با حضور مسئولان استانی در اراک برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در حاشه این جلسه گفت: اجلاسیه بانوان با هدف معرفی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها و خط مقدم نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

فرجی افزود: اجلاسیه بانوان یکی از ۷ اجلاسی است که قبل از کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این اجلاسیه تولیدات افراد در قالب کتاب، مقاله، مستند، نمایش و کلیپ با موضوع انقلاب و دفاع مقدس با محوریت زنان ارائه خواهد شد.

گردآوری اطلاعات و آثار دفاع مقدس از اهداف کنگره

مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم در این جلسه گفت:با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اینکه دفاع مقدس گنجی است که باید در اختیار جامعه به ویژه نسل جوان قرار گیرد، این کنگره به منظور گردآوری اطلاعات و آثار مربوطه برای بررسی نقش استان مرکزی در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مشایخی افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت امام راحل و شهدای استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را هرچه سریعتر به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهود (shohod) مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.