سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

قاچاق ارز مانع اصلی برای توسعه اقتصادی است

چاووشی با بیان اینکه قاچاق ارز مانع اصلی برای توسعه اقتصادی است، گفت: حفظ اشتغال موجود و افزایش میزان اشتغال جدید در سال 97 دو هدف مهمی است که در این‌یک سال به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالای استان سمنان گفت : برای تحقق شعار سال در استان باید نگاه ویژه‌ای به مبارزه با پدیده شوم قاچاق داشته باشیم. حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولید و اشتغال را به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا باید مردمی برگزار شود و مردم باید باور کنند که قاچاق برای اقتصاد کشور زیان‌آور است و آن‌ها باید نسبت به مسائل اقتصادی کشور حساس شوند.  باید راهکارهای اجرایی مبارزه با قاچاق کالا در مقاطع زمانی خاص از سوی اعضای این ستاد تدوین و گزارش شود.

چاووشی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان درزمینهٔ فرهنگ‌سازی در رابطه با کاهش قاچاق کالا و ارز باید مشارکت ویژه‌ای داشته باشد اذعان کرد: اقتصاد یک مجموعه‌ متصل‌به‌هم است و در اقتصاد پویا همه ارکان با یکدیگر پیوسته هستند. هماهنگی محورهای اقتصادی می‌تواند نتایج خوبی را در رونق و توسعه اقتصادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام / گ

حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولید و اشتغال را به دنبال دارد

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.