سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 1200 هیئت مذهبی همدان در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری  ۱۲۰۰ هیئت مذهبی فعال به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۷۰۰ مبلغ مناطق مختلف استان همدان را پوشش خواهند داد، گفت: ۱۲۰۰ هیئت مذهبی فعال استان همدان در مناسبت‌های ماه رمضان برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ محفل انس با قرآن در این ایام برپا خواهد بود، عنوان کرد: برگزاری ۲۶ محفل جزء خوانی ویژه کودکان و ۳۵۶ مراسم جزء خوانی ویژه عموم مردم در ماه رمضان از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برگزاری ۶۷ برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در شهرستان‌های همدان و تویسرکان از برنامه‌های ماه رمضان است، از اعزام ۲۱۲ قاری قرآن به محافل انس با قران و برگزاری ۱۰۴ کلاس آموزش قرآن در همدان خبر داد و گفت: قرآن به‌عنوان مهمترین و آخرین کتاب آسمانی و جامع معارف الهی و انسانی در ماه رمضان و آن هم شب قدر نازل شد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها یک برنامه‌ جمع‌خوانی به‌عنوان الگو برگزار خواهد شد، گفت: در ۴۰۰ نقطه استان نیز آموزش قرآن را در سطح مساجد و مناطق محروم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

برگزاری 1200 هیئت مذهبی درهمدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.