سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانواکناری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحریم‌های آمریکا و غرب با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی نقش بر آب می‌شود

رئیس کمیته امنیت مجلس گفت: توطئه‌ها و تحریم‌های آمریکا و غرب را می‌توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی نقش بر آب کنیم.

ولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ما نباید نگران تحریم‌های آمریکا پس از خروجش از برجام باشیم، اظهار کرد: در دشمنی آمریکا با ایران هیچ شکی نیست و آنان به شیوه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به پیکره جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آنان باید بدانند که اقدامات نابخردانه‌شان هیچ تأثیری در روند توسعه کشور نخواهد داشت و ما همچنان مسیرمان را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته امنیت مجلس تصریح کرد: خوب است مقامات غرب و آمریکا به گذشته رجوع کنند و ببینند که در دوران دفاع مقدس ورشو و ناتو علیه ایران اتحاد بستند، اما پوزه‌شان به خاک مالیده شد.

نانواکناری تأکید کرد: ما از لحاظ توان اقتصادی و دفاعی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و قطعا همه توطئه‌ها و تحریم‌های آمریکا و غرب را با تکیه بر ظرفیت‌های خود به مرور زمان می‌توانیم نقش بر آب کنیم.

وی افزود: اقدامات خصمانه این کشور‌ها اثرات مثبتی برای ما خواهد داشت و منجر می‌شود که به توان داخلی‌مان متکی شویم، مسیر خوداتکایی و نگاه به درون را دنبال کنیم و در این مسیر بتوانیم امنیت و آرامش را نه تنها برای کشور خودمان، بلکه برای همسایگان‌مان هم ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: افکار عمومی باید به این مسئله واقف باشند که ما نباید به آمریکا و غرب اتکا کنیم چرا که نمی‌توان به وعده‌های آنان اعتماد کرد و خروج این کشور از برجام موید این مسئله است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.