وی با تاکید بر اینکه مشکل برطرف شده است و در حال حاضر تمامی شعب موظف هستند ظرف مدت کمتر از یک ماه پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند پیامک را ارسال کنند، گفت: به دلیل مسائل کشوری قادر به توضیح مشکل اخیر در بدنه کارت ملی هوشمند نیستم.
گفتنی است؛ ابوترابی پیش از این در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه طبق دستور پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند باید ظرف مدت کمتر از یک ماه از طرف شعب پیامک ارسال شود، گفته بود: در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و مردم می توانند در این خصوص گزارش دهند تا با مسئولین شعب برخورد شود.
انتهای پیام/
شما رو نمیدونم
فقط میتونم بگم متاسفم از ایرانی بودنم. متاسفم که باید بهم ظلم بشه و حتی اعتقاداتم رو از دست بدم .
انشااله
چرا دروغ میگی
از 10 تیر 97 تا حالا منتظرم
لطفا رسیدگی کنید
این چه وضعی است
هر جا هم مراجعه می کنیم باید کارت قدیمی و یک برگ کاغذ که کلی کثیف و پاره شده همراه ببریم تا کارمون انجام بشه.
چه وضعشه ؟؟ همه کارت های بانکیم منقضی شدن با کارت مردم کارای بانکیمو انجام میدم
رسیدگی کنید لامصبا