سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان :

انتقال خون اصفهان روزانه به 400 تا 450 واحد خون نیاز دارد

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اعلام کرد: روزانه به 400 تا 450 واحد خون نیاز داریم که با اهدای روزانه شهروندان این نیاز برطرف می‌شود.

مجید زینلی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اهدا کنندگان خون در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در 3 روز ابتدایی ماه پر فیض رمضان یک‌هزار نفر به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردند که از این تعداد 900 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اشاره به زنده بودن بافت خون و فراورده‌های خون افزود: به صورت روزانه، مستمر و تدریجی به خون و فراورده‌های آن نیاز داریم.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از لحاظ ذخیره خون در اصفهان وجود ندارد، گفت: ذخیره خونی استان اصفهان بیش از 6 روز است.

زینلی تصریح کرد: به خاطر زنده بودن بافت خون و فرآورده‌های آن روزانه به خون نیاز داریم و از شهروندان می‌خواهم به صورت مستمر و روزانه به مراکز انتقال خون برای اهدای خون مراجعه کنند و در ماه رمضان نیز ما را یاری کنند.

به گفته وی ، در ماه مبارک رمضان مرکز اهدای خون خواجو از ساعت 7:30 صبح تا 19:30 به طور یکسره و بعد از افطار از ساعت 9 تا 12 شب آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان خون است.

 

انتهای پیام/م

 

ذخیره خون استان اصفهان بیش از ۶ روز است

برچسب ها: اخبار سلامت ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.