سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

با این فناوری نوین حسابدار خصوصی استخدام کنید

شرکتی دانش‌بنیان برنامه تلفن همراهی را طراحی کرده است که در آن می‌توانید فعالیت‌های ساده حسابداری را انجام دهید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه تلفن همراهی را طراحی کرده است که این برنامه با قابلیت حسابداری خود یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه‌های هر روزه افراد در جوامع مختلف را برطرف می‌کند.

هر یک از افراد برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به نرم‌افزار‌های مختلف حسابداری دارند و این نرم‌افزار در 2 بخش مختلف طراحی شده است که نیازهای مختلف افراد را بر طرف می کند.

در این نرم افزار شما می توانید به راحتی کارهای خود را مدیریت کنید و فاکتورهای مورد نیاز و مشخصی را برای مشتریان صادر کنید، همچنین این نرم افزار قابلیت  نشان دادن گزارش‌های جدید مالی را دارد.

در این برنامه شما می‌توانید حساب و کتاب خود را در ساده‌ترین شیوه  ثبت کنید همچنین برای صادر کردن فاکتور تنها نیاز به چند کلیک ساده دارید.

برای انجام فعالیت‌های مالی شما به حسابدار مشخصی احتیاج دارید اما این نرم افزار نیاز شما به حسابدار را برطرف کرده است.

 انجام فعالیت‌های مالی بدون نیاز به اینترنت

هر تولیدکننده کالا انبار مشخصی دارد که این انبار همه روزه باید مدیریت شود همچنین مشتریان هم باید بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شما ارتباط برقرار کنند که این نرم افزار انجام این کارها را آسان کرده است.

یکی از بهترین قابلیت‌های این نرم افزار کارایی آن بدون نیاز به اینترنت است؛ در آخرین نسخه از این برنامه شما می‌توانید میزان دخل و خرج خود را هم مشخص کنید تا بدانید که در آخر ماه چه میزان پس انداز کرده‌اید؛ این برنامه برای کمک هر چه بیشتر به افراد و مدیریت مالی تدوین شده است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۶:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب اسم و لینک این برنامه رو چرا ننوشتید؟!!!