سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکترین نظامی دشمنان، جنگ نظامی با ایران را در نظر ندارد

استاندار کرمان گفت :دکترین نظامی دشمنان، جنگ نظامی با ایران را در نظر ندارد، زیرا آموزه‌های دفاع مقدس بازدارندگی ایجاد کرده است و به همین دلیل از راه ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) بر پرهیز از تبلیغات کذب و بزرگنمایی نیز تاکید کرد و گفت: لازم است که در کنار بیان صادقانه و واقعی خدمات انجام شده، کاستی‌ها و مشکلات را نیز مطرح کنیم.

وی ادامه داد: با ایجاد همگرایی، می‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت.

رزم حسینی  از اقدامات اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) تقدیر کرد و ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، مردم محوری و تکیه بر حضورمردم بوده است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در هر کجا که نیاز به حضور مردم بوده، مردم در صحنه حاضر شده اند.

وی ۱۴ خردادماه را روزی تلخ برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: در این روز مردم از گوشه گوشه کشور برای حضور در آئین تشییع پیکر امام راحل در تهران حضور یافتند.

رزم حسینی از خردادماه به عنوان ماه حماسه‌های بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: خرداد، ماه فتح خرمشهر است که فرزندان این مرز و بوم در کمال اخلاص در مقابل صدام که از حمایت‌های ابرقدرت‌ها برخوردار بود، با کمترین تلفات بیشترین پیروزی را به دست آوردند.

 استاندار کرمان اظهارکرد: باید همواره شهدا را به یاد آوریم و پیروزی‌های سوم خردادماه را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

وی عدالت خواهی و عدالت محوری، رفع تبعیض و فساد و کارآمدی نظام را از اهداف انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: کشور در حال حاضر شرایط ویژه‌ای دارد و نباید فریب اقداماتی را بخوریم که در صدد ضربه زدن به وحدت و همبستگی ملی ما هستند.

استاندار کرمان گفت: نشان داده شده که اگر همبستگی ملی داشته باشیم و گوش به فرمان رهبری باشیم، توطئه‌های دشمنان به شکسست منجر خواهد شد.

وی یادآور شد: دکترین نظامی دشمنان، جنگ نظامی با ایران را در نظر ندارد، زیرا آموزه‌های دفاع مقدس بازدارندگی ایجاد کرده است و به همین دلیل از راه ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

رزم حسینی گفت: دشمنان از مسیر فضای مجازی نیز در صدد انجام برخی اقدامات برای رسیدن به اهداف خود هستند که نمونه این اقدامات را در اتفاقات دی ماه سال گذشته مشاهده کردیم.

وی، ولایت فقیه را یکی از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از آموزه‌های دینی برشمرد و ادامه داد: در این ایام باید بازتعریفی از اهداف انقلاب اسلامی صورت گرفته و کار‌های مورد نیاز برای تداوم انقلاب تبیین شود.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در جهت امید به مردم و بیان نقاط قوت نظام اقدام کنند، گفت: این کار موجب همراهی بیشتر مردم و جلب مشارکت هر چه بیشتر جوانان خواهد شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر با مردم روابط صادقانه داشت و مشکلات را با آن‌ها در میان گذاشت، مردم همراهی خواهند کرد و این امر را برخی مقاطع زمانی از جمله در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم.

وی اظهار کرد: امروز ابزار‌های مبارزه با انقلاب اسلامی تغییر کرده است و دشمنان به جای جنگ نظامی و فیزیکی، درصدد ضربه زدن به انسجام ملی هستند.

استاندار کرمان گفت: دشمنان می‌دانستند که برجام چه دستاورد‌هایی برای کشور دارد و چه سرمایه گذاری‌های بزرگی انجام شد، و البته ممکن است به همه خواسته‌های خود در برجام نرسیده باشیم.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حدی است که بتواند به خوبی خود را اداره کند و در این زمینه باید با توجه به جوانگرایی و انتخاب مدیران دلسوز و پاک دست پیش رفت.

رزم حسینی تاکید کرد: نسل امروز پرسش‌هایی دارد که علما و صاحب نظران باید به درستی در راستای پاسخگویی مناسب به این قشر انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز گفت: ۱۴ خرداد یادآور روزی تلخ از ارتحال ملکوتی اسوه همه خوبی ها، ارزش‌ها و کمالات اخلاقی است که همه ساله در این روز برنامه‌هایی را به عنوان نکوداشت و پاسداشت مقام امام راحل و نیز به عنوان فرصتی برای تبیین سیره عملی و مجاهدت‌های ایشان استفاده می‌کنیم.

مهدی صدفی با اشاره به اینکه بزرگداشت امام راحل در حقیقت بزرگداشت خوبی ها، ارزش‌ها و نیکی هاست، ادامه داد: امروز نظام و انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های حضرت امام (ره) است و اگر این مجاهدت‌ها نبود امروز شاهد این عظمت و اقتدار برای نظام وانقلاب اسلامی ایران نبودیم.

وی ادامه داد: ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تشکیل شده است تا با همدلی، همیاری و وحدت رویه بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شود.

صدفی اظهارداشت: تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال حضرت امام راحل فرصت بسیار مناسبی است که از اجتماعات، محافل و برنامه‌های متداول در این ایام برای بیان سیره امام خمینی (ره) استفاده کنیم.

وی گفت: همواره تاکید شده که بعد تبیینی سیره امام راحل در بیست ونهمین سالگرد ارتحال ایشان مد نظر باشد، زیرا این موضوع یکی از نیاز‌های جامعه امروز به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، محصولات فرهنگی و عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه وصیت نامه امام راحل، چاپ کتابچه، بروشور و نرم افزار، اجرای برنامه‌های ویژه ورزشکاران، کودکان و نوجوانان، اجرای ویژه برنامه‌های دانش آموزی و دانشجویی، اجرای ویژه برنامه‌های کارگری، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی ویژه جوانان و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) است.

مراسم محوری بزرگداشت بیست ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) نیز از ساعت ۱۸ در مصلای کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ خرداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.