سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بانوان عکاس کرد در سنندج

نمایشگاه گروهی عکس بانوان عکاس کرد در سنندج با حضور عموم مردم و جمعی از مسوولان استان کردستان افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛الهام امی مسوول موسسه انجمن کوردیا فوتو شهرستان سنندج عصر امروز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که در نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج برپا شد، گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس بانوان عکاس کرد است که با ۳۶ اثر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آثار این نمایشگاه کاری از ۲۱ بانوی عکاس عضو انجمن کوردیا فوتو بوده که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

امی خاطرنشان کرد: آثار این نمایشگاه از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری تا سوم خرداد ماه امسال در دو نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.

اسماعیل احمدی مدیرکل امور کتابخانه‌های استان کردستان نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، تلاش بانوان در راستای حضور در عرصه‌های مختلف را امری ستودنی خواند و اظهار کرد: این نمایشگاه نیز بیانگر توانمندی بانوان عکاس است.

وی ابراز امیدواری کرد که بانوان در سطوح بالاتر منطقه‌ای و ملی بتوانند آثار و توانمندی‌های خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

انجمن کوردیا فوتو از سال ۹۵ به سرپرستی الهام امی با حضور 34 بانوی کرد از سراسر ایران در سنندج تشکیل شده است. هدف از تشکیل این  انجمن, همبستگی و اتحاد بیشتر میان عکاسان زن کورد و نمایش دادن توانمندی‌های این بانوان است که بخشی از فعالیت‌های این انجمن برگزاری نمایشگاه گروهی به صورت هر شش ماه یکبار در سال است.

این نمایشگاه نخستین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کرد (کردیا فوتو) است که در گالری هنر سنندج در معرض دید علاقمندان است.

انتهای پیام/ د م

نمایشگاه گروهی عکس بانوان عکاس کرد در سنندج آغاز شد

برچسب ها: عکس هنری ، عکس طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.