سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ بیکاری شهرستان نرماشیر به 7.34 درصد رسیده است

یکصد و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با نام " گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 3 ( نرماشیر ) " امروز در استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در یکصد و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با نام " گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 3 ( نرماشیر ) " گفت: نرخ بیکاری شهرستان نرماشیر هم اکنون به 7.34 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی 39.25 درصد رسیده است.

وی از فراهم شدن زمينه اشتغال 561 نفر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در نرماشیر خبر داد .

رزم حسینی گفت: در شهرستان قلعه گنج در سال 90، نرخ بیکاری حدود 29.7 درصد بود که این موضوع سال 95 و پس از اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی به 7.4 درصد رسید.

در یکصد و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ، دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان هم گفت :61 پروژه اقتصاد مقاومتی با 618 میلیارد تومان اعتبارات سرمایه گذاری در شهرستان نرماشیر برنامه ریزی شده بود که تاکنون 76 میلیارد تومان آن انجام و 552 نفر اشتغال در این شهرستان ایجاد شده است ، ضمن آنکه نرخ بیکاری این شهرستان در سال 90 در حدود 29 درصد به 7.34 درصد در سرشماری سال 95 رسیده است.

حسین اسکندی زاده معین اقتصاد شهرستان نرماشیر نیز گفت : به دنبال آن هستیم که بتوانیم نرماشیر را به عنوان یک مقصد و قطب گردشکری در استان تبدیل کنیم و طبق بررسی های صورت گرفته این منطقه قابلیت پذیرش 500 هزار گردشگر را دارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری این معین برای راه اندازی منطقه گردشگری بین المللی ارگ نرماشیر با اعتبار 30 میلیارد تومان در فاز اول تصریح کرد: مجتمع بزرگ گردشگری و تفریحی ارزان قیمت را برای مردم این منطقه راه اندازی خواهیم کرد که این طرح می تواند 30 هزار شغل را در نرماشیر ایجاد کند.

انتهای پیام/س

 

جلسه ی " گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 3 کرمان"

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.