سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روغنی: طلب گولچ را به زودی پرداخت می‌کنیم/ برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم در مهلت باقی مانده طلب گولچ را پرداخت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

ابوالفضل روغنی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس ۲ هفته فرصت دارد طلب گولچ را پرداخت کند که در این زمان باقی مانده سعی می‌کنیم که این پول را بدهیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

برای کسب مجوز حرفه‌ای فقط بحث طلب دایی مطرح نیست

  • او درباره اینکه اگر پرسپولیس طلب علی دایی را پرداخت نکند فصل آینده مجوز حرفه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کند، گفت: فقط بحث طلب دایی مطرح نیست و ما باید وضعیت سایر بدهی‌ها هم مشخص کنیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای دریافت کنیم.
  • روغنی بیان کرد: با درایت سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره تاکنون بالای ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

برخی از بازیکنان تمدید قرارداد را به بعد از جام جهانی موکول کردند

  • عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره نگرانی هواداران بابت تمدید نکردن قرارداد بازیکنان فعلی این تیم گفت: از همه بازیکنان خواستیم که برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند و این موضوع ۲ طرفه است و بازیکنان هم باید علاقمند به تمدید قرارداد باشند. برخی از بازیکنان همانند امیری و انصاری تمدید قرارداد خود را به بعد از جام جهانی موکول کردند و بعضی دیگر هم به تدریج به باشگاه می‌آیند تا قرارداد جدید خود را ببندند. بازیکنان باید افتخار کنند که در پرسپولیس حضور دارند.

باشگاه در آرامش درباره مسلمان تصمیم می‌گیرد

  • او درباره وضعیت قرارداد محسن مسلمان بیان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم که بگذارند باشگاه در آرامش درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. برای تمدید قرارداد بازیکنان هیچ استثنایی وجود ندارد و از همه نفرات دعوت کردیم با حضور در باشگاه قرادادشان را منعقد کنند.
  • روغنی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست از انتقال محرمی به دیناموزاگرب درآمد زایی کند، بیان کرد: قرارداد محرمی با پرسپولیس تمام شده بود و باشگاه هم خواستار ماندن این بازیکن شد، اما او تصمیم گرفت به دیناموزاگرب بپیوندد.
  • عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت افشین پیروانی بیان کرد:  کمیته استیناف باید رای نهایی را صادر کند تا بعد از آن درباره وضعیت سرپرستی تیم تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.