سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با متخلفان و گران فروشان در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در چند ماه اخیر با نوسانات نرخ ارز برخی کالا‌ها بر نظارت، توزیع و برخورد با متخلفان و گران فروشان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کالوندی سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار در کارگروه تنظیم بازار سیستان و بلوچستان گفت: در چند ماه اخیر با نوسانات نرخ ارز برخی کالا‌ها افزایش زیادی داشته است که با نظارت، توزیع و برخورد با متخلفان و گران فروشان تاکید کرد.

کالوندی افزود: برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا و با هدف عرضه اقلام اساسی برای اقشار کم در آمد، فعالتر شدن تعاونی‌های مصرف، نظارت بر بازار و قیمت اجناس و راهکار‌های مناسب برای واردات برنج به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه برنج پاکستانی در بازار از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

وی همچنین از اعضای کارگروه تنظیم بازار استان خواست تا با جدیت پیگیر و ناظر دقیق بر قیمت کالا و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم باشند.

همچنین در این جلسه نورا مدیر کل دفتر امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت‌ها به ویژه درباره کالا‌ها و اقلام اساسی در استان گفت: تخصیص سهمیه اقلام اساسی مثل برنج به میزان هزار تن، شکر ۶۶۷ تن، روغن نباتی ۶۶۷ تن، مرغ ۲ هزار تن، گوشت قرمز ۴۰ تن و تخم مرغ ۲۰ تن در ایام ماه مبارک رمضان باعث کاهش قیمت این اقلام در بازار و کاهش التهاب بازار خواهد بود.

در این جلسه همچنین درباره خرید محصول خرما از نخل کاران استان به میزان هزار و ۷۰۰ تن و با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، اجرای طرح نظارتی محسوس و غیر محسوس ویژه ماه مبارک رمضان، نظارت بر قیمت گوشت قرمز، روغن نباتی، برنج و مرغ با توجه به افزایش بی رویه قیمت این اقلام تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ع

کارگروه تنظیم بازار سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.