سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت مصرف آب در روزهای گرم

مشترکان در روزهای گرم، مدیریت مصرف را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران با اشاره به افزایش دمای هوا گفت: با توجه به کمبود آب در کشور و جلوگیری از قطع آب، مشترکان در کارهای روزانه، مدیریت مصرف را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه ایران به مرز خشکسالی نزدیک شد، افزود: این بحران به استان های شمالی از جمله مازندران هم رسید، چنانچه در شیوه زندگی و مصرف آب تغییری ایجاد نشود در آینده نزدیک کمبود آب دامنگیر تمامی مناطق خواهد شد.

ذاکری گفت: کاهش نزولات جوی و در پی آن افت ذخایر سفره های آب زیرزمینی، برداشت بی رویه در گذشته ، افزایش جمعیت منجر به کمبود آب در کشور شد.

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه در روزهای گرم مصرف آب نیز افزایش می یابد و این افزایش برخی از مشترکان را با افت فشار و یا قطع آب مواجه می سازد، افزود: حفاظت از آب به تنهایی صورت نمی گیرد و به یک عزم واراده قوی نیاز دارد.

ذاکری با بیان اینکه صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری کمک شایانی در حفظ و نگهداری از آب می نماید، گفت: با مدیریت مصرف، آب عادلانه بین همه شهروندان اختصاص می یابد.

انتهای پیام/ م

تاکید مسئولان آب وفاضلاب شهری مازندران برای مدیریت مصرف آب

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.