وی افزود: در چند سال اخیر شاهد بودیم فیلمهایی که در ماه رمضان اکران شدند، نه تنها ضرر نکردند؛ بلکه فروش خوبی هم داشتند. این نشان از آن دارد که اگر برای فصلها و ماههای خاص در سینما، برنامه ریزی دقیق شود؛ میتواند در اقتصاد سینما بسیار موثر باشد.
شایسته همچنین در مورد چگونگی بهتر شدن این طرح در سال های آینده اظهار کرد: اکران فیلمهای قدیمی و خاطره انگیز که چند سال قبل هم اتفاق افتاد، بسیار میتواند در اقتصاد سینمای کشور موثر باشد. اما وزنه اصلی رسیدن به موفقیت در این نوع طرحها تبلیغات و اطلاعرسانی است. در حال حاضر در مورد طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان، این نقص وجود دارد. بسیاری از مخاطبان هنوز از نیم بها بودن بلیت سینماها در ماه رمضان خبر ندارند و این نقص ناشی از تبلیغات ضعیف ماست. باید در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی درباره این طرح، با برنامهریزی بهتری عمل کرد.
انتهای پیام/