سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستمری پرداختی مددجویان کمیته امداد سه برابر افزایش یافته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اردبیل گفت: مستمری پرداختی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد حدود سه برابر افزایش یافته است.

حسین دشتی ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: در سال های اخیر قدم های خوبی برای حمایت از اقشار نیازمند جامعه برداشته شده به طوری که مستمری پرداختی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد حدود سه برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پارسال در مجموع 400 میلیارد ریال هم در سایر موارد به مددجویان استان خدمات ارائه شده است، گفت: خدمات در زمینه های مسکن، بهداشت و درمان، فرهنگی و تهیه جهیزیه از جمله آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اردبیل خودکفایی و خوداتکایی مددجویان را از الویت های کمیته امداد بر شمرد و بیان کرد: همچنین برای توانمندی و ایجاد اشتغال مددجویان سال گذشته در مجموع 427 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار گرفت.

دشتی اظهار کرد: در مجموع پارسال خیرین و نیکوکاران استان بیش از 313 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان کمک کردند که 53 درصد این کمک ها به صورت نقدی و مابقی غیر نقدی بود.

وی ادامه داد: 25 هزار و 810 خانوار با حدود 54 هزار نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل است که از این تعداد سرپرست 16 هزار و 694 خانوار زن می باشد.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کمیته امداد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.