سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع بیش از ۱۰۰ مورد تیراندازی به جمع در آمریکا از ابتدای سال ۲۰۱۸

بنابر اعلام سایت آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا، از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون صد و یک مورد تیراندازی به جمع در این کشور روی داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر در گزارشی به بیش از  صد مورد تیراندازی به جمع در آمریکا از ابتدای سال ۲۰۱۸ اشاره کرد و نوشت: روز جمعه در تیراندازی فردی مسلح به سوی دانش آموزان و کارکنان دبیرستانی در ایالت تگزاس آمریکا ۱۰ تن جان باختند.

بنابر اعلام سایت آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا، با احتساب این تیراندازی، از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون صد و یک مورد تیراندازی جمعی در آمریکا روی داده است و با توجه به اینکه ۱۳۸ روز از ابتدای سال ۲۰۱۸ سپری شده است، این میزان بسیار قابل توجه و چشمگیر است.

بنابر این مطلب، احتمال اینکه آمریکایی‌ها در خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست بدهند، بسیار بیشتر از دیگر عواملی است که ممکن است موجب مرگ آن‌ها می‌شود. همچنان که سالانه حدود یازده هزار نفر در آمریکا قربانی حملات مسلحانه می‌شوند.

سایت آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا به تیراندازی‌هایی اشاره کرده است که در آن‌ها چهار نفر یا بیشتر بدون در نظر گرفتن عامل تیراندازی کشته شده اند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.