سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلاک‌گذاری 5 هزار و 400 دستگاه تراکتور و کمباین در استان زنجان

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان از پلاک گذاری 5 هزار و 400 تراکتور و کمباین در استان زنجان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مظفر یوسفی پور رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان  با اعلام این خبر گفت: جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.

 یوسفی پور با اشاره به اینکه اجرای طرح پلاک گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال 93 همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است، افزود: سال گذشته 922 دستگاه تراکتور و کمباین توسط کارشناسان فنی پلیس راهور در استان مورد بازدید قرار گرفت اما از این تعداد فقط 150 دستگاه منجر به پلاک گذاری شد.

وی تعداد تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده طی سال 95 در استان زنجان را 822 دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه از سال گذشته الزام صاحبان ماشین‌های نیرومحرکه به پرداخت جرایم بیمه ای برای پلاک‌گذاری، موجب کاهش رغبت کشاورزان شده و روند اجرای طرح در استان را با کندی مواجه کرد.

یوسفی پور خواستار بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی در استان زنجان شد و اضافه کرد: در صورت بخشودگی جرایم بیمه ای، امسال 2 هزار و 700 دستگاه تراکتور و کمباین در استان پلاک گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 لزوم بخشودگی جرایم بیمه‌ای ماشین‌های نیرومحرکه برای سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.