سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۶۷ درصد دانش آموزان استان در جشنواره جابربن حیان

در سال تحصیلی جاری بیش از ۶۷ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی کهگیلویه وبویراحمد در هفتمین جشنواره جابربن حیان شرکت کردند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجمعاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی، تقویت وپرورش قوه تفکر،روحیه تحقیق وپژوهش وتقویت مهارت‌های زندگی در بین دانش آموزان، تشویق آن‌ها به سازندگی وکمک به اهداف مهارتی درس علوم تجربی دوره اول برگزار می‌شود.

علی شیر زهرایی افزود: در این جشنواره ۵۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دوره ابتدایی استان با ارائه طرح‌های علمی در این جشنواره شرکت کردند.

وی ادامه داد:در این دوره ۲ هزار و ۴۶۴ آموزگار در هزار و ۸۵ آموزشگاه ابتدایی، دانش آموزان را در زمینه‌های جمع آوری، نمایش علمی، تحقیق، آزمایش و طراحی وساخت هدایت کردند.

زهرایی اضافه کرد: پس از داوری در مرحله شهرستانی ومنطقه ای،۱۰۷ طرح به مرحله استانی راه یافت که در پایان ۵ طرح برای شرکت در جشنواره ملی انتخاب شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان گفت: باهدف توسعه وتقویت آموزش‌های چند رسانه‌ای وبهره گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی وارتباطی در سال تحصیلی جاری ۴۳۶ محتوای الکترونیکی توسط معلمان دوره ابتدایی استان تولید که از این تعداد ۸۵ اثر به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/د

شرکت ۶۷ درصد دانش آموزان استان در جشنواره جابربن حیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.