سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت: اردوی تیم ملی با نگرانی‌های کی روش برگزار شد/ فدراسیون به تمدید قرارداد علاقه‌مند است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: باید واقعیت عملی نشدن برنامه اصلی کی روش را که منجر به دغدغه او شده است قبول کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: بازی با ازبکستان آخرین حضور تیم ملی فوتبال ایران در تهران است. تیم ملی روزهای پایانی اردوی تهران را پشت سر می گذارد. اردویی که طبق نگرانی های کی روش دنبال و با دغدغه های او برگزار شد. در حقیقت این دیدار بدرقه مردمی تیم ملی است و پس از آن تیم ملی برای برگزاری بازی با  ترکیه عازم این کشور می شود. دیداری که قرار است پس از 43 سال انجام شود. پس از این دیدار هم به مصاف یونان می رویم. به همین دلیل از تمام مردم و علاقه مندان به فوتبال ملی  دعوت می کنیم برای حضور در بدرقه باشکوه تیم ملی که با برنامه های ویژه فدراسیون  فوتبال همراه است به ورزشگاه آزادی بیایند.

او ادامه داد: در بازی با ازبکستان از نماد فوتبال ایران و تیم ملی که در قالب یک یوز طراحی شده است رونمایی می شود. از لباس تیم ملی هم رونمایی خواهد شد و پس از بازی هم مراسم ویژه بدرقه و نورافشانی انجام می شود. امیدواریم با حضور همه جانبه هواداران، قلب های آنها به ضرب آهنگی برای ملی پوشان فوتبال ایران در آوردگاه جام جهانی تبدیل شود.

سرود تیم ملی در ورزشگاه های جام جهانی پخش می شود

ساکت درمورد مراسم بدرقه و دیدار اعضای تیم ملی با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: برنامه دیدار با رئیس جمهور سازماندهی شده است و برنامه ویژه ای هم برای رونمایی از سرود تیم ملی که با همکاری ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی و اجرای سالار عقیلی ساخته شده داریم. این برنامه ها یک شنبه هفته جاری برگزار می شود. ضمن اینکه سرود تیم ملی به فیفا ارائه می شود تا در زمان برگزاری بازی های ایران در جام جهانی در ورزشگاه ها پخش شود.البته سرودهای دیگری هم از خوانندگان مختلف و حتی خود سالار عقیلی اجرا شده است که آنها هم پخش شده و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

نگاه غیرفنی AFC به درخواست تعویق مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دغدغه های کی روش را افزایش داد

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم  ملی با سوریه بیان کرد: کی روش از یک سال پیش موضوع حضور تیم های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را یادآوری کرده بود و برهمین اساس مکاتبات لازم با AFC انجام گرفت. مهدی تاج هم بارها در نشست های کمیته مسابقات این موضوع را مطرح کرد اما متاسفانه AFC نگاه عمیق فنی نداشت و درخواست روشن ما برای برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در راستای حضور بازیکنان هر پنج تیم آسیایی حاضر در جام جهانی در اردوی تیم های ملی را رد کرد. تیم ما هم نتواست اردوی خود را با تمام بازیکنان مدنظر کی روش برگزار کند. در تمرین روز گذشته بیشتر بازیکنان حضور داشتند و با وجود کمبودهایی که همچنان کی روش با آن مواجه است، دیدار تدارکاتی تیم ملی با ازبکستان برگزار می شود.

طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال ازبکستان تیم اصلی این کشور به تهران آمده است

ساکت درمورد حضور تیم ملی ازبکستان با نفرات جوان در ایران گفت: احتمال دارد سرمربی ازبکستان بازیکنان جوان خود را به ایران آورده باشد اما طبق قرارداد ما با فدراسیون این کشور تیم اصلی ازبکستان به ایران آمده است. ما هم در مقاطعی این کار را انجام داده و از نفرات جوان تر در برخی بازی های دوستانه استفاده کرده ایم.

مشکلات مرزی یونان با ترکیه منجر به تغییر محل برگزاری بازی ایران با تیم ملی این کشور شد

او درباره محل برگزاری دیدار ایران و یونان اظهار داشت: برای این بازی مشغول برنامه ریزی هستیم. قرار بود دیدار با یونان هم در ترکیه برگزار شود اما به دلیل مشکلات مرزی ای که بین این 2 کشور وجود دارد محل برگزاری دیدار تدارکاتی ما با یونان با ابهام هایی مواجه شد. در نهایت محل دقیق این بازی به زودی اعلام می شود. طبق برنامه ریزی های کی روش آخرین بازی تدارکاتی ما هم مقابل لیتوانی در کمپ اسپارتاک مسکو انجام می شود.

برنامه اصلی کی روش عملی نشد و این امر یک واقعیت است

ساکت درمورد دلخوری های اخیر کارلوس کی روش گفت: واقعیت اینست که زمینه انجام شدن برنامه منسجم و سازمان یافته کی روش شامل شروع اردوهای تیم ملی با حضور تمام بازیکنان فراهم نشد و دغدغه جدی پیش روی او قرار گرفت. با این حال کادرفنی تیم ملی در ماه های اخیر شبانه روز مشغول ارزیابی بازیکنان و تیم های حریف هستند. به دلیل تداخل برنامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قهرمانان آسیا با شروع اردوهای تیم ملی، برنامه کی روش عملی نشد.

فوتبال ایران ظرفیت های راهبردی کی روش را باور دارد

او ادامه داد: امیدواریم مردم و رسانه ها به عنوان یار دوازدهم از تیم ملی حمایت کنند. فوتبال ایران ظرفیت های راهبردی کی روش و دستیارانش را باور دارد و مردم حامی او هستند. امیدواریم بار دیگر موفقیت های کی روش در فوتبال ایران تداوم یابد.

فدراسیون به تمدید قرارداد کی روش علاقه مند است

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش تصریح کرد: مهدی تاج بارها با کی روش صحبت کرده است و مباحث مربوط به تمدید قراردادش را پیش می برد.فدراسیون فوتبال به این موضوع علاقه مند است. تاج و کی روش روی جزئیات تمدید قرارداد مشغول مذاکره هستند. هر چند اکنون بیشتر تمرکز کی روش روی تیم ملی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.