سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی ۱۰۰ واحد تولیدی قزوین برای دریافت تسهیلات

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: در حال حاضر پرونده ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل راکد مانده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: بانک‌های عامل باید در این زمینه به سرعت وارد عمل شوند و پس از تعیین و تکلیف، گزارش آن را به کارگروه ستاد تسهیل ارسال کنند.

حبیبی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به واحد‌های متقاضی برای بازسازی و نوسازی باید از اولویت‌های نخست پرداخت‌ها از سوی بانک‌های عامل باشد.
وی گفت:: در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی درجه یک استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که برای بالا رفتن میزان تولید و ایجاد اشتغال پایدار، باید در اولویت دریافت‌ها قرار گیرند.

حبیبی در ادامه با اشاره به کاهش پرداخت تسهیلات بهین یاب در حوزه گردشگری استان طی هفته گذشته، افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید ضمن تقویت ارتباط با بانک‌های عامل، علت پرداخت نکردن تسهیلات در این حوزه را پیگیری و نتیجه آن را در سامانه بهین یاب ثبت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه از فرمانداران خواست تا نتیجه بازخورد پرداخت تسهیلات بهین یاب و برنامه ریزی دقیق برای رشد اشتغال را در گزارش‌های هفتگی خود به کارگروه ستاد تسهیل ارائه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این نشست گفت: طی یک هفته گذشته ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به واحد‌های ثبت نام شده در سامانه پرداخت شده است.

علی پرزحمت افزود: بانک کشاورزی با پنج مورد پرداختی بیشترین سهم را در بین سایر بانک‌ها به خود اختصاص داده است.

وی گفت: شهرستان البرز طی یک سال گذشته با پرداخت یک هزار و ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بالاترین آمار پرداختی در بین سایر شهرستان‌های این استان را داشته است.

انتهای پیام/

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.