سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

مرز چیلات در اربعین امسال آماده تردد خواهد شد/جاده ایلام- مهران و بلعکس در حال اتمام است

محمد نوذری گفت: مرز چیلات به عنوان نقطه اضطرار در صورت افزایش و تورم حضور زائران در اربعین امسال پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام صبح امروز در رابطه با برگزاری مراسم اربعین امسال به میزبانی استان ایلام اظهار داشت: کمیته‌های ده‌گانه ستاد اربعین ایلام شکل گرفته‌اند.

وی افزود: شکل‌گیری کمیته‌های ده‌گانه با هدف برنامه‌ریزی برای مراسمی ایمن، تردد روان و مهیا کردن اقدامات پیش‌بینی شده اجرای اربعین امسال است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به روند رو به رشد تامین زیرساخت‌های اربعین در استان ادامه داد: جاده ایلام- مهران و بلعکس با پیشرفت فیزیکی 90 در صد در حال اتمام است و مرز چیلات را هم به عنوان نقطه اضطرار در صورت افزایش و تورم حضور زائران در امسال پیش‌بینی شده است.

نوذری افزود: به دنبال  ارائه خدمات از طریق مردم در اربعین امسال هستیم  و می خواهیم نقش ادارات در این مراسم کم رنگتر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به پیگیری بهسازی و ساخت کمربندی شهر مهران گفت: مکان‌یابی و ساخت پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، محل استقرار موکب‌ها، نصب تابلو‌ها و روشنایی‌ها در حال انجام است . تلاش می‌کنیم نسبت به سال‌های قبل تدبیر بیشتری شود و مسافران با امنیت بیشتری سفر کنند.

نوذری در پایان اضافه کرد: با مقام‌های عراق در پایانه مرزی برای برگزاری مراسم اربعین 97 دیدار داشتیم و آنها قول داده‌اند تا ظرفیت‌های رفاهی را در آن سوی مرز برای زائران ایجاد کنند.

انتهای پیام/ب

آماده سازی جاده ایلام- مهران در اربعین 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زینت
۱۴:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
مرز چیلات با کدام زیرساخت امسال آماده می شود؟!