سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد:

رسیدگی به شکایت مردمی در کارگروه خودرو توسط نمایندگی ها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با تشکیل جلسات کارگروه خودرو استان ، شکایات مردمی در این کارگروه بررسی و به حق و حقوق مشتریان توسط نمایندگی های خودرو رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی باخرد در حاشیه دومین جلسه کارگروه خودرو استان گفت : در این کارگروه ، شکایاتی که در مرحله اول قابل حل و فصل نبوده و احتیاج به نظرکارشناسی در کارگروه را دارد، با حضور معاونت نظارت و بازرسی این سازمان و روسای نمایندگی های خودرو استان، مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسه، مواد 2 و 18 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان وماده 4 آیین نامه اجرایی حمایت از مصرف کنندگان خودرو در خصوص عرضه خودرو بدون عیب توسط تولید کنندگان وعرضه کنندگان ( نمایندگی ها) ، تشریح شد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت :  طبق مصوبات این جلسه، مشکلات نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب با استفاده از ظرفیت قانونی ماده 86 قانون نظام صنفی، پیگیری می شود و ضمن شناسایی نمایندگی های غیرمجاز ، از این پس  سعی می شود امور مربوط به همه نمایندگی ها به بهترین نحو انجام شده و مشکلات مشتریان در همین استان با کمترین وقت و هزینه، حل و فصل شود .

 

انتهای پیام// ف.ح

 

 

 

پیگیری شکایت نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.