سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارزیابی کیفی اساتید در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : برای اولین بار در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی کیفی اساتید و دروس طبق اصول علمی در این دانشکده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمد صفریان افزود : بر این اساس در طول سال ارزیابی از مربیان ، اساتید گروه‌های آموزشی و کارشناسان انجام شده است که این ارزیابی‌ها به لحاظ وسعت آموزش، واحد‌های تدریسی دانشجویان تحت پوشش و امتیازاتی که از ناحیه دانشجویی ، آموزش و گروه به افراد تعلق گرفته، بوده است.

وی ادامه داد: این مهم تجربه اول ما بوده و ممکن است ایراداتی به آن وارد باشد اما راهی را آغاز کرده ایم و از جانب دانشجویان گروه و معاونت آموزشی به دنبال ارزیابی کیفی هستیم تا کیفیت تدریس اساتید را دنبال کنیم.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال قبل در کاری جدید دوره‌های آموزشی برای دانشجویان خارج از کشور برگزار شد که در همکاری با مرکز آموزشی بین المللی در افغانستان ۲۰ نفر از اساتید در دانشکده در حال گذراندن دوره‌های کارشناسی ارشد هستند.

دکتر صفریان افزود : تلاش داریم این امر را برای سال آینده توسعه داده و به آموزش‌های کارگاهی و دوره‌های کوتاه مدت و دوره‌های منجر به مدرک تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: از دیگر اولویت‌های کاری ما حمایت علمی از دانشکده‌های اقماری مانند خواف، کاشمر و برخی دیگر از مکان‌هایی است که در حوزه دانشکده علوم پزشکی مشهد و قطب ۹ کشور قرار می‌گیرند.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ایجاد ارتباط با صنعت و تقویت این حوزه گفت : در صنایع غذایی ، بهداشتی و فنی و مهندسی مانند مهندسی معادن ، شرکت گاز ، برق و دیگر موارد یکی از رویکرد‌های توسعه‌ای ما در آینده به لحاظ آموزشی ، پژوهشی و خدماتی ارتباط با صنعت در استان است و امیدواریم در این راستا برای کشور الگو باشیم .
 
انتهای پیام// ج.ر
 

 

برای نخستین بار ارزیابی کیفی اساتید در  دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.