سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل یک راس بره میش به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان ازتحویل یک راس بره میش وحشی به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محرمعلی عزیزی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت:یک راس بره میش توسط یکی از دوست داران محیط زیست  به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داده شد .

عزیزی افزود :باتوجه به اینکه زاد ولد حیات وحش درطبیعت این شهرستان آغازشده است امکان دارد که افراد محلی، مسافران طبیعت ، کوهنوردان در طبیعت با نوزادن حیات وحش روبرو شوند و به گمان اینکه مادرشان تلف شده یا آنها را رها نموده از روی دلسوزی این نوزادان را از طبیعت خارج نموده و به ادارات محیط زیست تحویل دهند.

عزیزی ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست ،ادامه داد: مادران این نوزادان برای تغذیه و شکار ویا دور ماندن نوزادان با توجه به حضور انسان در نزدیکی محل اختفای نوزادان وبنا به دلایل مختلفی ممکن است لحظاتی بچه های خود را ترک کنند وسپس به محل اختفای نوزادان برمی گردند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان در پایان گفت : انتظار داریم در صورت مشاهده نوزادان حیات وحش در طبیعت از دست زدن به نوزادان پرهیز کنند چرا که در صورت تغییر محل زندگی حیوان و تغذیه دستی امکان بازگشت مجدد آن حیوان به طبیعت وجود ندارد وبه منزله حذف از طبیعت تلقی می شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.