سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید پوتین بر خروج تمامی نیرو‌های خارجی از سوریه

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با همتای سوری خود اعلام کرد با توجه به پیروزی‌های ارتش سوریه، نیرو‌های خارجی در آینده خاک این کشور را ترک می‌کنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، بنا به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز پنج شنبه در دیدار با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه اعلام کرد نیروهای نظامی خارجی از سوریه خارج خواهند شد.

رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با  بشار اسد اعلام کرد: ما با توجه به پیروزی‌ها و موفقیت‌های چشمگیر ارتش سوریه در مبارزه علیه تروریسم به چنین مبارزاتی ادامه خواهیم داد و با آغاز یک روند سیاسی در مرحله‌ای فعال‌تر، نیروهای نظامی خارجی در آینده از سوریه خارج خواهند شد.

بشار اسد در شهر سوچی با رئیس جمهور روسیه دیداری غیرمنتظره داشت. اسد و همتای روس او آغاز روند سیاسی در سوریه در ادامه مبارزه مداوم با تروریسم را مورد ستایش قرار دادند.

شایان ذکر است، آمریکا، ترکیه، روسیه و برخی کشورهای دیگر در سوریه نیروی نظامی مستقر کرده‌اند. روسیه به عنوان قدرتمندترین حامی دولت سوریه به مبارزه علیه گروه‌های تروریستی و معارضان دولت سوریه کمک کرده است.

سفر رئیس جمهور سوریه به سوچی، درست یک هفته پس از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیسستی به مسکو صورت گرفت. نتانیاهو در آن سفر پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه مدعی شد علی‌رغم محکومیت حمله هوایی 9 می رژیم صهیونیستی به سوریه از سوی مسکو، بعید است روسیه در اقدامات این رژیم  در سوریه مداخله کند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
بهتره پوتین آمریکا وترکیه راتهدیدکند، چنانچه آنان ازخروج ازسوریه تعلل میکنندبازورسلاح سوریه ومقاومت آنان رابیرون بیاندازد.