سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنی چراغ جام رمضان گرگان با والیبال

دور جدید مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان همزمان با آغازماه مبارک رمضان در رشته والیبال در دو سطح شهری و محلات شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سید سیامک احمدی رئیس هیئت والیبال گرگان در مورد سطح کمّی و کیفی مسابقات امسال گفت: مسابقات امسال در بخش آقایان با افزایش پنج تیم نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود و تیم‌ها در مرحله حذفی مجاز هستند از دو بازیکن کمکی بهره بگیرند.

وی ادامه داد: علاوه بر آقایان، امسال مسابقات والیبال بانوان با شرکت ۱۳ تیم در سالن تختی، مسابقات پایه ترکیب نوجوانان و جوانان در باشگاه مقاومت سپاه و مسابقات پیشکسوتان در سایت ورزشی ناهارخوران برگزار می‌شود.

احمدی افزود: همچنین از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان مسابقات ویژه محلات در ۶محله شهرستان برنامه ریزی شده و اعضای کمیته محلات هیئت والیبال مسئولیت برگزاری آن را برعهده دارند.

وی گفت: پس از ماه رمضان مسابقاتی با عنوان جام خلیج گرگان از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در چهار رشته ورزشی از جمله والیبال برگزار خواهد شد و قصد داریم این مسابقات را در سطح محلات و روستا برگزار کنیم و تیم‌های برتر آن در مسابقات شهرستانی شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت والیبال گرگان افزود: بانوان والیبالیست گرگانی در تمام رده‌های سنی در سال گذشته مقام قهرمانی و تیم‌های والیبال پسران مقام نایب قهرمانی استان را کسب کرده اند.

احمدی گفت: هدف از برگزاری مسابقات جام رمضان را افزایش سطح فنی والیبالیست‌های گرگانی و تقویت تیم‌های پایه در کنار ایجاد بستری برای افزایش شور و نشاط شهروندان گرگانی عنوان کرد.

رقابت‌های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م
 

چراغ جام رمضان گرگان با والیبال روشن شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.