سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتن دست نیازمندان با جذب کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سرانه تعداد حامی ایتام گلستانی نسبت به میانگین کشوری پایین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستان با پنج هزار و ۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۳۶ فرزند محسنین نسبت به میانگین هفت حامی برای هر یتیم در کشور از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و ایتام گلستانی با میانگین سه حامی نیازمند جذب حامیان بیشتری هستند.

وی افزود: این نهاد به سبب وجود فضای مناسب ماه رمضان در این ایام در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را برای جذب کمک‌های مردمی در یاری‌رسانی به خانوار‌های ایتام و نیازمندان انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد به منظور جذب کمک‌های گلستانی‌ها در این ماه تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت‎ تا کمک‌های مردمی را در این ماه جذب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان و ایتام برساند.

وی گفت: در این ماه کمیته امداد برنامه‌های متعددی همچون برپایی سفره‌های افطاری و اجرای طرح مفتاح الجنه در راستای تکریم ایتام دارد که خیران می‌توانند همچون سال‌های گذشته با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در اجرای این برنامه‌ها یاری‌رسان این نهاد باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: مردم خیر و نیکوکار گلستانی می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۱۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در ماه رمضان برای کمک به ایتام و نیازمندان واریز کنند.

وی افزود: طرح مفتاح الجنه ازجمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران می‌توانند در قالب این طرح با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، از نزدیک با آنان دیدار کنند و به رفع مشکلات آن‌ها بپردازند.

حسین پور بابیان اینکه استان گلستان دارای ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی است افزود: در این ماه لزوم بهره‌گیری از فضای معنوی و همت بیشتر برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان، کودکان مظلوم و بی‌پناه، ایتام و فرزندان محسنین وزنان سرپرست خانواری که با آبرو و عزت زندگی خود را اداره می‌کنند می‌طلبد.

انتهای پیام/م
 

گرفتن دست نیازمندان با جذب کمک‌های مردمی امکان پذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.