سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تصادفات در ایلام با واکنش مردم روبه‌رو شد

افزایش تصادفات جاده‌ای و بی توجهی به نقاط حادثه‌خیز که موجب تصادفات روزانه در ایلام شده است با واکنش مردمی روبه‌رو شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛افزایش تصادفات جاده‌ای و بی توجهی به نقاط حادثه‌خیز که موجب تصادفات روزانه در ایلام شده است با واکنش مردمی روبه‌رو شد و از ساعاتی پیش واکنش مردمی موجب بستن جاده ارتباطی ایلام به دره‌شهر شد.

شهروندان معترض با بستن مسیر اصلی با استفاده از تنه درختان حادثه‌خیز بودن و نبود امنیت تردد را فریاد و از مسئولان استان ایلام توجه به جان مسافران این مسیر را خواستار شدند.

به دنبال این اعتراض مردمی معارف بسطامی با حضور در محل و رایزنی با تجمع‌کنندگان وعده برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌های ایلام را داد گفت‌: نقاط حادثه خیز استان ایلام در محور ایلام - دره شهر به‌زودی مشکل برطرف می‌شود.

فرماندار ایلام گفت: به‌زودی این موضوع به پیمان سپرده می‌شود.

وی گفت: علاوه بر مسیر ایلام - دره‌شهر مسیر ایلام به سرابله که از مسیرهای پرتردد ایلام است به دستور استاندار ایلام در اولویت اصلاح نقاط حادثه‌خیز قرار گرفته و به‌زودی شاهد ایمن‌سازی این دو مسیر هستیم.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اضطراری بررسی تصادفات زنجیره‌ای محور ایلام – سرابله که با واکنش مردمی روبه‌رو شده است اظهار داشت: پایین بودن سرعت اجرای پروژه‌های راه‌سازی غیرقابل توجیه است.

استاندار ایلام گفت: مدیران در پیگیری مشکلات استان جدیت داشته باشند و با سهل‌انگاری با مسائل برخورد نکنند.

وی به پیگیری مسئولان اشاره و بیان کرد: پیگیری مسئولان چنانچه براساس برنامه زمانی مدون نباشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را از طریق مجاری ذی‌صلاح از جمله استانداری پیگیری کنند.

استاندار ایلام گفت: پیمانکاران در اجرای عملیات راه‌سازی براساس جدول زمان‌بندی اقدام کنند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود.

سلیمانی دشتکی برطرف کردن مشکل معارضین پروژه راه‌سازی در مسیر ایلام به اسلام آباد را تاکید و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی اصلاح نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد و توجه بیشتری به زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان صورت گیرد.

وی به ایمن‌سازی راه‌ها اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی راه‌ها ضریب خطای انسانی را نیز کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.