سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی؛

قدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است

امام جمعه اراک گفت:قدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر در بین نمازگزارن روزه دارگفت: بیت المقدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است و متعلق به مردم مسلمان و مردم فلسطین است و با زورگویی در اختیار صهیونیست های جنایتکار قرار نمی گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ترامپ با امضا نکردن توافق نامه برجام و انتقال سفارت این کشور به قدس ماهیت پلید آمریکا و استکبار را به تمام دنیا نشان داد.

امام جمعه اراک با اشاره به خروج آمریکا از برجام اضافه کرد: اگر اروپایی ها هم حاضر به حمایت از برجام نشوند ایران نسل جدید سانتریفیوزهای خود را راه اندازی می کند و جوانان ما برای تحولات عظیم در خصوص انرژی هسته ای اماده هستند.

رمضان فرصت خودسازی و نزدیکتر شدن به خدا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر از سخنان خود به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باید از فرصت این ماه برای خودسازی و نزدیکتر شدن به خدا بهره برد.

وی تاکید کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و ماه نزول قران است که چراغ هدایت در زندگی و سرمایه سعادت است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ماه میهمانی خدا دانشگاه انسان سازی است که بهترین ابزار آن قران و پیغمبر و بزرگترین الگوی آن ائمه و اهل بیت هستند .

اقتصادمقاومتی راه مقابله با دشمنان

وی با تاکید بر تولید کالای ایرانی گفت: با پیشرفت در جبهه های علمی، اقتصادی، تولیدی ومقاومتی می توانیم دشمنان را مایوس کنیم و در برابر توطئه های آنان هوشیارتر عمل کنیم.

امام جمعه در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت از تولید داخلی افزود: با حمایت از کالاهای ایرانی می توانیم خود اتکا شویم و به اشتغال جوانان کمک کرده و با عزم و اراده تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر کنیم و به دشمنان نشان دهیم که تحریم ها مانع پیشرفت کشور ما نخواهد شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.