سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معضل نبود پرستار وماما در درمانگاه مورموری آبدانان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت: مرکزبهداشتی درمانی مورموری طبق قانون فقط چارت یک نفر پرستار خانم را دارا بوده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نصرت الله علیزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان بیان کرد: مرکز بهداشتی درمانی مورموری طبق قانون و بر اساس چارت های سازمانی موجود فقط چارت یک نفر پرستار خانم را دارا بوده  و در طی این مدت با پیگیری های مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مساعدت معاون محترم دانشگاه، پرستار خانم دوم از محل اعتبار پزشک خانواده بکار گیری شده است،که بدلیل استخدام در استانی دیگرقرداد ایشان فسخ شد.

 علیزاده گفت:در جذب نیرو از طریق طرح پزشک خانواده بسیارمحدودیت داریم، ضمن اینکه این شبکه با مساعدت خوب مسئولان دانشگاه و معاونت بهداشتی دانشگاه از حداکثر ظرفیت برای جذب نیرو در قالب طرح پزشک خانواده در این مرکز استفاده نموده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از یک پرستار زن و سه پرستار مرد جهت پوشش مرکز مذکور در ساعات غیر اداری و تعطیل استفاده می شود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان ادامه داد: مدیریت مرکز بهداشتی درمانی مورموری و در راس آن مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف است ، تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب پیگیر موضوع بوده و در کوتاه مدت و برای ایام تعطیلات پیش رو در ساعات شلوغ کاری و اوج مراجعان از یک پرستار خانم و یک پرستار آقا برای ارائه خدمات سالم تر استفاده کند.

انتهای پیام/با

نبود ماما و پرستار در درمانگاه مورموری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.