سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست قطر برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره جنایت‌های صهیونیست‌ها

قطر تشکیل یک کمیته بین‌المللی برای تحقیق درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوارغزه را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، قطر تشکیل یک کمیته بین المللی برای تحقیق درباره جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی ضد شهروندان بی دفاع فلسطینی در نوار غزه را خواستار شد.

سلطان بن سعد المریخی، وزیر مشاور در امور خارجه قطر در نشست اضطراری وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره گفت باید کمیته بین المللی حقیقت یاب به منظور بررسی و تحقیق درباره اقدامات وحشیانه و جنایت های نظامیان صهیونیست در نوار غزه تشکیل شود.

نشست وزیران خارجه عرب به منظور بررسی برنامه کاری کشورهای عربی برای مقابله با تصمیم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و تشدید حملات نظامیان صهیونیست ضد مردم فلسطین تشکیل شد. المریخی در این نشست از جامعه جهانی خواست اقدام فوری برای متوقف کردن ماشین جنگی اسرائیل انجام دهد.

وزیر قطری از شورای امنیت و جامعه بین المللی خواست به مسئولیت و نقش خود در توقف اقدامات خشونت آمیز و حمایت از شهروندان بی دفاع فلسطین عمل کند. المریخی در ادامه، تصمیم آمریکا در انتقال سفارت از تل آویو به قدس را طرفداری علنی از اسرائیل و نقض آشکار اصول و قوانین بین المللی خواند که در نهایت به تضعیف تلاش های بین المللی برای حل مسئله فلسطین منجر می شود.

انتهای پیام/

درخواست قطر از مجامع بین المللی درباره کشتار فلسطینی‌ها به دست رژیم صهیونیستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
کشورهای عربی از قطر بیاموزند . مرگ بر آلسقوط گثیف و شپشدار .