سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر فعال شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: برای هم افزایی، ایجاد انسجام، ارتقای سطح روابط عمومی ها، هماهنگی دراطلاع رسانی و بهادادن به کار آن‌ها شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در این استان فعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، اسماعیل کاظمی روز پنجشنبه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عموم گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر فعال است.

وی اظهار کرد: این شورا ضمن هماهنگی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی به اجرای دقیق ماده ۸ آیین نامه قانون دسترسی آزاد به اطلاعات کمک می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نامشخص بودن حیطه وظایف و درک نشدن جایگاه آنان از جمله گله مندی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است که تلاش می‌شود با تشکیل شورای روابط عمومی این مشکل برطرف شود.

کاظمی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید زمینه ساز تنویر افکار عمومی در جامعه باشند و با فرهنگ سازی مناسب زمینه را برای مشارکت مردم فراهم و به جریان دسترسی عادلانه و آزاد مردم به اطلاعات کمک کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی با مردم و بخشی از نظام اطلاع رسانی به شمار می‌روند که به کمک رسانه‌ها و سایر ابزار‌های ارتباطی می‌توانند بیانگر مشکلات مردم از یک سو و اقدامات و خدمات دستگاه اجرایی و دولت از دیگر سو باشند.

کاظمی، بر لزوم همگرایی و هم افزایی بین روابط عمومی‌ها برای تحقق شعار سال و اطلاع رسانی بهتر تاکید کرد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان بازو‌های اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان‌ها به حساب می‌آیند.

کاظمی، برگزاری تور‌های رسانه ای، فعال سازی روابط عمومی فرمانداری‌ها و انتشار بیش از یکهزار و ۴۰۰ خبر و گزارش از روابط عمومی استانداری را از جمله اقدام‌های مهم سال گذشته عنوان کرد.

وی گفت: امسال برای نخستین بار در روز روابط عمومی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ضمن ادای احترام به مقام شهدا از موزه مردم شناسی و در قالب تور دریایی از طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین بازدید کردند.

انتهای پیام/م

فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.