سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در4عملیات پلیسی رخ داد؛

کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۳۳ کیلوگرم تریاک و ۲۷ کیلوگرم هروئین طی چند عملیات پلیسی در ۴ نقطه استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر در ایستگاه بازرسی موقت در محور اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی تیگو و یک دستگاه کامیون ترانزیت مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: این دو خودروی سبک و سنگین به پارکینگ منتقل و در بازرسی از خودروی تیگو ۱۷ کیلوگرم هروئین و از کامیون نیز ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر در تشریح عملیات دوم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت طی عملیاتی در جاده روستای"پیر" این شهرستان از یک دستگاه خودرو پژو ۱۲۱ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک و در یک عملیات دیگر در محور رابر-بافت با توقیف یک دستگاه خودروی تیبا ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سیرجان نیز با انجام یک سری کار اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان جهت دپوی یک محموله مواد مخدر در این شهر و سپس انتقال آن به نقاط مرکزی کشور مطلع شدند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، خودروی قاچاقچیان را شناسایی و با انجام ردزنی، این خودرو را در یک تعمیرگاه توقیف کردند که در بازرسی از آن ۲۹۱ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه ۳ متهم به دام افتادند.

وی محل عملیات دیگر را شهرستان ریگان ذکر و تصریح کرد: ماموران پلیس این شهرستان پس از کسب خبر در رابطه با عبور یک محموله مواد مخدر از محدوده این شهرستان در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مستقر و موفق شدند در یکی از محدوده‌های فرعی این حوزه از یک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان ۱۶۸کیلوگرم تریاک کشف کنند.

انتهای پیام/ح

کشف 700کیلوموادمخدر در4عملیات پلیسی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.